שליט אכזר

מכונת קציר מבית AFM

יש לי הרגשה מוזרה כשאני רואה את זה.

הנאה צרופה כמו שרק הרס שיטתי ואיכותי מסוגל לעורר, משולבת ברצון לחבק עצים.

המכשיר הזה הוא כמו סרט סנאף למעצבים תעשייתיים.

נבגים בחלל

טריילר למשחק המצוין:

הסברון על שלבי המשחק ומטרתו:

קישור לאתר Sporepedia, קטלוג אונליין ליצורים שאנשים שיחקו:

פה

אני משחק בזה (כשיש זמן, ואין). יש לי שלושה גזעי יצורים שאני מטפח.

שניים מהם כבר שועטים ברחבי הגלקסיה, אחד מטייל בנוחיות  דרך חורים שחורים.

הגזע השלישי, גזע שוחר שלום, עדיין בשלב הציוויליזציה המדינית. הוא תקוע ככה כבר

כמה זמן, כמונו.

A New Perspective

הוא שמו של השולחן המעניין הזה. שעוצב ע"י James Tooze

מוצר תלת מימדי שקיים רק מזווית אחת במלואו?

ללא ספק שולחן שעוצב ע"י מעצבים למען מעצבים.

לדעתי יש בו אפקט חזק, ואיפוק מסוים. אני בכל זאת תוהה עד כמה הוא יעניין

"אנשים מבחוץ"

?

בן רוטשילד נריה

כתיבת תגובה

