מצלמות נייר


עכשיו אפשר גם להוריד מצלמת נקב מהאינטרנט, אפילו אם אין לכם STL ביתי.
האתר הבא מציע PDF-ים של שלוש מצלמות (הרביעית תצטרף "בקרוב" כבר מעל לשנה)
שניתן להדפיס בבית ולבנות בנוחיות הספה שלכם.
כדי לבנות את המצלמות צריך רק פילם ריק אחד, שבו משתמשים לאיסוף הסרט, ומדפסת.
(אני לא כותב פילם חדש, נייר, מספריים, דבק, דיו במדפסת, חשמל בקיר, וכו' כי נראה לי שזה ברור, נכון טל?)
אגב, האינטרס מאחורי הצעצוע הזה הוא פרסום לאתר שבו מתפרסמות המצלמות, שנראה כמו אתר סטוק.
Corbis Readymech Cameras
בן ר.

2 Responses to “מצלמות נייר”

  1. dercurious

    חצוף אחד!! אני העלתי את הפידיאפים האלה לאינטרנט!!! ואם כבר אנחנו מדברים על מצלמות , אז……. אם…. אני !! אני אשבור את שלך! כן!! זה מה שאני אעשה! אני אשבור את המצלמה שלך ואת של כל מי שמכיר אותך!!!

    חצוף!!!

  2. Bork Bork

    ?

להשאיר תגובה

